Cześć, nazywam się

Szymon Bytniewski

Trener biegania, Motivato COACH

Krótko o mnie

Biegam by żyć, żyję by biegać. Brzmi górnolotnie, ale taka prawda 🙂
Mimo tego do sportu podchodzę z dużym dystansem, bieganie to dla mnie ciągle zabawa i radość, a nie codzienny obowiązek.
Co jeszcze? Z rzeczy najważniejszych, to jestem fanem kolorowych skarpetek, „Jeden z Dziesięciu” i napojów na bazie Yerba Mate.

Moje życie w obrazkach

• Krótki pobyt w Hiszpanii. Choć ścieżki prawie jak w Kenii. Spokojne wybiegania, sprawność i dużo żelaza. Kołczu cały czas spowalnia, żeby „rozumisz mieć pewność, że nadajesz się do treningu...”. Już niedługo pierwszy start. Na mega nietypowym dla mnie dystansie. Na powrót do ścigania wybrałem prawdziwy hardcore. Co do zegarka... mam sprawdzonego Timexa. Oldskool bez pulsometra i giepeesa. Ale jaki biegacz taki sprzęt!
 #runner #running #bieganie #buff #poland #aktywnie #nike #niketrail #biegambolubie #polskabiega #nike #adidasrunning #adidas #poland #heretocreate #boost #tbt #lookoftheday #motivato #coach #royalbay #xawerymiodowy #nike #muayrunningteam
  • “O rany rany... jaki on gruby i brzydki...” Pewnie tak myślała Julka. Ostatni trening z @akademiamuaykids w obiektywie @piotroleszakowiczowski. Człowiek zna się na rzeczy... A ja? Powoli wracam do biegania. Póki co dużo sprawności, biegania też coraz więcej, ale bez szaleństw i patrzenia na zegarek... Apropos zegarka... polar czy garmin? A może coś innego. Proszę pomóżcie mi bo moja V800 od @polarpolska już ledwo dycha... niestety... . .
  • Po Bologni przyszedł czas na Pologne... najadłem się makaronu, opiłem kawy. Pobiegałem, byliśmy na wycieczcce w górach (2000m. n.p.m). Wczoraj w końcu trening z @patrycjawyciszkiewicz i Kołczem. Trochę powkurzałem dwójkę jak to mam w zwyczaju. Ale nie lubie jak na treningu jest nuda i “spina”. Musi być fun!
#italia #bologna #bolostateofmind  #runner #running #bieganie #buff #poland #aktywnie #nike #niketrail #biegambolubie #polskabiega #adidasrunning #adidas #poland #heretocreate #boost #tbt #lookoftheday #motivato #coach #royalbay #xawerymiodowy #nike #muayrunningteam
  • Zaczynamy. Dieta włoska ewidentnie mi służy. Bieganie w Bologni sprawia mi dużo radości. Póki co „mam się nie rozpędzać z kilometrami i prędkościami” więc biegam tylko krótkie wybiegania. Jak widać na załączonym obrazku, pogoda nie zachęca do spacerów ale ja „czuję się rześko”. Z kumplami z włoch nie ma lekko. Mieli wsiąść na rower, a wsiedli do auta...
. .
  • Majówkowy odpoczynek. Zbieram siły po średnio udanej pierwszej części sezonu. Włochy są super. Można jeść makaronik, pizzerke i pić kawunie. Wszędzie. Bo wszędzie jest pysznie. Super sprawa. Biegać też jest gdzie więc troche potupie. Butki zawsze w walizce!
  • Weekend pod znakiem kształcenia. Kurs Trenera PZLA. Mając taką ekipę pod swoimi skrzydłami, trzeba bezustannie się szkolić i edukować. Ten gang za parę lat będzie rozdawał kartki na polskich i światowych stadionach. Cieszy mnie, że w dobie tabletów i xboxów, są dzieciaki którym się „chce”...
 #kids #runner #running #bieganie #buff #poland #aktywnie #nike #niketrail #biegambolubie #polskabiega #adidasrunning #adidas #poland #heretocreate #boost #tbt #lookoftheday #motivato #coach #royalbay #xawerymiodowy #nike #muayrunningteam
  • Jak widać na załączonym obrazku... wiemy co było nie tak, plan działania opracowany. Póki co bez startów bo wyniki krwi jak u górnika, który pracował na trzy zmiany w kopalni. Jedzonko, witaminki i lekkie treningi.  Spokojnie jeszcze wróce na właściwe tory. I pokaże wam gdzie raki nocują... @patrycjawyciszkiewicz dzięki za foto Motylowej familii
  • Dziś w roli trenera. Dziecaki ścigały sinna Swarzędzkich Igrzyskach Lekkoatletycznych. Rozbiliśmy bank z medalami bo wracamy z imprezy aż z 8 medalami. Dziecaki dostarczyły mi dużo radości... Tego mi było trzeba. Jak pokazały wyniki badań, niedyspozycja w ostatnich startach była spowodowana niedoborem żelaza i borelioza (która niestety wróciła i robi bałagan w organizmie). Teraz tylko spokojne treningi bez startów. Ale nie bójcie się Bytnieski tak łatwo się niepoddaje! .

Moja historia

Zawodnik
od 2006

Zaczęło się dość wcześnie. Duże tradycje rodzinne (dziadek – Edward Motyl – guru życiowy i treningowy – trener LA i Mama – trenerka LA), sprawiły że byłem „skazany” na bieganie.

Na początku była jeszcze piłka, ale wybrałem sport bardziej męczący, wymagający i mniej opłacalny. Szczerze? Nie żałuję.

Na ten moment życiówki to:
3000m – 8:35:86 / 5km – 15:15 / 10km – 32:12 / Półmaraton – 1:12:23
Ale to się szybko zmienia, więc śledźcie na bieżąco 😉

Trener
od 2011

Moim pierwszym zawodnikiem był kumpel Piotrek w 2009 roku. Straszny leser. Miał komisa z WF-u, więc rozpisałem mu 10-dniowy plan przygotowań. Zdał 🙂

A poważnie, to od 2014 jestem członkiem trenerskiej ekipy Motivato, a od 2016 prowadzę razem z Michałem treningi dla dzieci i młodzieży w klubie SKS Unia Swarzędz. Podobno jest fajnie, tak mówią!

Z grubsza licząc, w swojej karierze z sukcesem prowadziłem od strony trenerskiej ponad 200 osób, a swoje palce maczałem w około 350 życiówkach 🙂

Tak mi się marzy, żeby lato 2024 spędzić na stadionie w Paryżu (Igrzyska Olimpijskie) dopingując i przybijając piątki dzieciakom, których dzisiaj ganiam po stadionie w Swarzędzu.

Co najlepsze, to wcale nie jest takie nierealne.

Moja specjalność

Lubię szybko biegać i lubię uczyć innych jak szybko biegać. Ale spokojnie, wytrzymałości i ogólnej sprawności też nie zaniedbuję.
Szybkość
98%
Wytrzymałość
85%
Technika
83%

Dobra, wystarczy o mnie

Daj znać co tam u Ciebie 🙂

Jeżeli masz jakieś treningowe albo okołotreningowe pytania, albo chcesz dopytać o możliwości współpracy, jestem do Twojej dyspozycji.

Chcesz dołączyć do #TeamSzymon i trenować pod moim okiem?

Nic prostszego, przejdź na stronę Motivato COACH, wybierz optymalny pakiet dla siebie i zaczynajmy!