Wasze inspiracje - posiłek potreningowy

Mimo, że pierwszą edycję 30 Day Motivato Challenge mamy już za sobą chcielibyśmy powspominać te najciekawsze momenty z gry, jednocześnie dzieląc się nimi z wami. W całym wydarzeniu nie zabrakło emocji związanych z rywalizacją, ale na pochwałę zasługują również Ci, którzy wykazali się swoją kreatywnością w kuchni :) Sprawdźcie co nasi biegacze preferują w swoim menu potreningowym:

Marek - Grilowany łosoś z suszonymi pomidorami, bazylią i kaparami


Przygotuj:
- świeżego łososia (około 250 g)
- ćwiartka limonki
- bazylia
- oliwa z czosnkiem
- suszone pomidory
- kapary
- sól morska.

Sposób przygotowania:

Umyj i osusz płat łososia; skrop go limonką; posiekaj bazylię, rozgrzej grillową patelnię, wlej olej. Oprósz łososia bazylią i solą morską, usmaż.
Usmażonego łososia posyp suszonymi pomidorami i kaparami. Czas przygotowania około 15 min.


Smacznego !


Piotr  - Chłodnik z pieczonych buraczków i marchewki

Jeśli jest straszny upał, proponuję chłodnik z pieczonych buraczków i marchewki:

W miarę proste do przygotowania nawet przez średnio uzdolnionego kulinarnie mężczyznę takiego jak ja ;-)

Sposób przygotowania:

Dowolną ilość umytych i obranych buraczków i marchewki zapiekamy w piekarniku ok. 40 min, co jakiś czas skrapiając oliwą z oliwek Jak już trochę wystygnie traktujemy całość blenderem, jednocześnie mieszając z maślanką, kefirem lub jogurtem naturalnym, doprawiamy solą do smaku wedle własnego uznania. Odstawiamy do lodówki, i niech czeka aż wrócimy z treningu ;-) Przed podaniem posypujemy sobie posiekanym koperkiem.

Efekt końcowy na załączonym obrazku ;-)


Konstancja  -Napój potreningowy

 

Kawałki arbuza, plastry melona
Radość to wielka i szalona,
Gdy po treningu je zblendowane
Możesz w lodówce swojej znaleźć.
I wypić duszkiem bez zachęty-
Zdrowszy to napój niż procenty
Pijąc ten koktajl nie złapiesz grzywny
Ani nie grozi Ci mięsień piwny! :P

A oto wszystkie nadesłane do nas inspiracje kulinarne, dziękujemy wam biegacze!

 

Więcej? motivato.pl